Tuesday, January 18, 2011

K.E.N.A.N.G.A.N T.E.R.I.N.D.A.H

kenangan terindah?! haha..menulis sambil layan lagu Samson neh mmg agak mengujakan aku..sah2 layan jiwang..kuikuikui.takpelah sekali kala...sebenarnye banyak yang aku nak tulis dalam ruang yang agak sempit neh tapi tahap makcik M sangat mengganggu ruang hidup ku..cheeewaahh.ayat tak boleh blah..sebenarnye..(kali ke-2 dalam post neh ada perkataan "sebenarnye"..apakah?!) paling mengujakan dalam hidup aku tahun neh adalah ini adalah sem terakhir aku sepanjang bergelar pelajar..huahua..macam tak di sangka cempedak jadi banana..kejap jek kan...setelah banyak perkara yang aku lalui..(ayat cam aku jek yang ader masalah negara..hakhak.)..penat tak usah cerita tapi aku gembira sebab semua yang tersayang gembira..bukan senang kan nak buat orang semua gembira kan..kan..lagi2 nak puaskan hati semua orang..fuhhh..tapi aku takpe jek..asalkan aku pon gembira..layan jek..ahakss..kehidupan aku pun dah agak lengkap dengan kehadiran encik suami yang jauh di mata tapi dekat di hati..uhukss..tapi apa boleh buat. pengorbanan perlu dalam hidup..dalam hidup juga kita harus buat pilihan..mana boleh nak bolot semuanya..itu sudah tamak lah plak..ishh..ishh...sebenarnye..(sekali lagi "sebenarnye"..:P)..aku takde azam papepun untuk tahun 2011 neh..bukan aku takde perancangan tapi setiap tahun aku memang nak jadi yang terbaik..bukan untuk aku jek..tapi untuk smua orang..hoho..ntah..tapi aku rase life aku memang untuk orang di sekeliling aku..(aku rase macam tibe2 sebak..apakah?!)..ok lah stop dulu..tata

No comments:

Post a Comment

kamu yang komen